- مجلس نهم:214:مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات تفت گفت: مشاركت و همراهي مسئولان روابط عمومي و رسانه ها راهبرد اساسي كميته تبليغات و اطلاع رساني نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،"‌علي احمديان" در چهارمين نشست مسئولان روابط عمومي ادارات،نهادها و مراكز آموزش عالي اين شهرستان كه در محل آموزش و پرورش برگزار شد ضمن تاكيد بر فراهم نمودن زمينه انتخابات پرشور و حداكثري در شهرستان افزود: زمينه سازي براي مشاركت  و و استفاده بهينه از ظرفيت هاي عظيم روابط عمومي ها و رسانه ها در راستاي برگزاري انتخاباتي باشكوه و حضور حداكثري مردم راهبرد و هدف محوري اين كميته است.
مشاور فرماندار و رئيس  روابط عمومي فرمانداري تفت گفت:نقش كميته تبليغات و اطلاع رساني به دليل تعامل و ارتباط موثر و منطقي كه با رسانه ها دارد براي زمينه سازي در آمادگي شهرستان و افكار عمومي براي مشاركت در انتخابات و انتخاب صحيح موثر است.
وي به تشكيل 9 كارگروه روحانيون،دانش آموزي،دانشجويي،تبليغات و فضاسازي و نمايشگاه،رسانه و اطلاع رساني،اصناف ،كارگري،امور زنان و خانواده و توليد محتوا كميته تبليغات و اطلاع رساني انتخابات شهرستان اشاره و خواستار همكاري روابط عمومي ادارات شهرستان با اين كارگروه ها شد. در اين جلسه هم چنين بر استفاده از فضاهاي شهري و ظرفيت هاي فرهنگي و رسانه اي شهرستان در اطلاع رساني انتخابات تاكيد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا